Iron Squad »

Napisali o Iron Squad...

W tym artykule znajduje się lista najciekawszych artykułów traktujących o grupie Iron Squad. Najstarszy pochodzi z pierwszej połowy 2006 roku i początków działania zespołu, czytając kolejne coraz to nowsze, wyraźnie widać drogę jaką przeszedł. Serdecznie zapraszamy do czytania, szczególnie najnowszych.


"Nigdy nie zapomnę nocy spędzonych nad tłumaczeniem" - PunkGamer.pl

29 maja 2013r.

Redaktor wypytuje w nim o wiele różnych kwestii, jak choćby sposób działania zespołu i doboru projektów, komercyjne polonizacje czy sprawa konsol. Dzięki temu artykułowi możecie poznać nasz pogląd na wiele spraw, dlatego gorąco zachęcamy do lektury.





Kilka pytań do… Krystiana Machnika z Iron Squad - GameMag.pl

26 maja 2013r.

Krótki wywiad z szefem zespołu Iron Squad, który porusza sprawy dot. działalności zespołu, jego przyszłości oraz przyszłości. Artykuł jest pierwszym odcinkiem cyklu “Kilka pytań do…”, w którym redakcja portalu GameMag.pl wypytuje różne osoby z branży gier.





"Tłumaczenie nie jest proste, szczególnie amatorskie" - Rockstar24

30 października 2011r.

Wywiad przeprowadzony przez redaktora strony poświęconej grom firmy Rockstar Games. W rozmowie zostaje poruszona kwestia tłumaczenia GTA IV: The Lost and Damned oraz L.A. Noire i Max Payne 3.





"Większość zna nas z lokalizacji dodatków do GTA IV" - GTAthegame

21 października 2011r.

Wywiad przeprowadzony przez jedną z najstarszych stron poświęconych serii Grand Theft Auto. Głównym tematem rozmowy jest polska wersja GTA IV: The Lost and Damned, która zadebiutowała kilka dni później.





"Co zrobić kiedy gra jest po angielsku? Spolonizować ją!" - Gramy na maxa!

11 maja 2011r.

Artykuł w całości poświęcony zespołowi Iron Squad. Autor skupia się w nim na przedstawieniu projektów oraz ogólnej charakterystyki zespołu. Całość wzbogacona zdjęciami oraz zwiastunami.





"GTA IV: Pełna polonizacja już prawie gotowa" - Dziennik Wschodni

14 lutego 2011r.

Na łamach strony internetowej gazety ukazującej się na Lubelszczyźnie pojawił się artykuł o spolszczeniu Grand Theft Auto 4. Autorem jest Paweł Wiater, ten sam który stworzył dwa poprzednie teksty dot. IS. Całość wzbogacana wypowiedziami szefa zespołu - Lena.





"To nasze hobby, chcemy kontynuować projekt" - GameExe

13 stycznia 2011r.

Portal GameExe objął patronat nad projektem tłumaczenia gry Aion. Wywiad jest częścią utrzymującego się zainteresowania spolszczeniem, które w dużej mierze jest dorobkiem właśnie GE. Artykuł jest bardzo ciekawy, porusza główne tematy związane z grą Aion oraz przyszłością projektu.





"Iron Squad: Zakaz palenia po polsku" - Dziennik Wschodni

4 listopada 2010r.

Drugi artykuł w Dzienniku Wschodnim w całości poświęcony zespołowi Iron Squad. Ponownie autorem jest Paweł Wiater, który tym razem w skrócie opisuje najnowsze projekty grupy.





"Wyszedłem z inicjatywą przetłumaczenia Aiona..." - Art of MMO

16 sierpnia 2010r.

Wywiad przeprowadzony przez redakcję internetowego Zinu Art of MMO z szefem projektu polonizacji gry Aion. Zarówno pytania jak i odpowiedzi są dość ogólne, ze względu na krótki okres jaki minął od czasu rozpoczęcia tłumaczenia gry, acz pada w nim kilka informacji cennych dla fanów.





"Iron Squad: Grupa do zadań specjalnych" - Dziennik Wschodni

29 maja 2010r.

Świetny artykuł w całości poświęcony zespołowi Iron Squad. Redaktor Dziennika Wschodniego opisuje w nim zarówno sam zespół jak i aktualne wówczas projekty. Całość wzbogacana wypowiedziami szefa grupy.





"Amatorskie grupy polonizacyjne" - dubscore.pl

25 lutego 2010r.

Co prawda, artykuł poświęcony większości zespołom polonizacyjnym, lecz w połowie skupia się na Iron Squad. Redaktor portalu opisuje w nim naszą grupę, a także aktualne wówczas projekty.





"Kiedy popadasz w rutynę, to się cofasz" - GrajPoPolsku

3 sierpnia 2009r.

Wywiad przeprowadzony po trudnym dla grupy okresie, lecz tuż przed wielkimi zmianami, które nastąpiły miesiąc później. W wywiadzie poruszane są ważne kwestie na temat dotychczasowych projektów, oraz powody dla których zdecydowano się poszerzyć paletę projektów.





"Tak, IS jest dobrze zarządzane. Tak, działa efektywnie." - Jagged Alliance Center

2 sierpnia 2007r.

Wywiad jest nastawiony na zapowiedzianą miesiąc wcześniej modyfikację JA2: Last Stand. Pada sporo pytań i sporo ciekawych odpowiedzi.





"Fani wiedzą, że stać nas na wiele" - RTS Area

5 lipca 2007r.

Wywiad pojawił się kilka dni po zapowiedzi planów stworzenia modyfikacji JA2: Last Stand, więc jak łatwo się domyślić, porusza głównie ten temat. Naprawdę warto przeczytać.





"Jest trudno, ale dajemy radę" - Jagged Alliance Center

23 czerwca 2007r.

Trzeci wywiad z grupą Iron Squad, ponownie przeprowadzony przez stronę Jagged Alliance Center. Wywiad skupia się na projektach, które obecnie tworzył zespół. Sporo pytań padło o Renegade Republic PL, trochę mniej o 1.13 Urban Chaos i na koniec nieco o tzw. "Projekcie X".





"Zaczynaliśmy z zerowym doświadczeniem..." - Jagged Alliance Center

28 grudnia 2006r.

Wywiad przeprowadził administrator oficjalnej polskiej strony serii Jagged Alliance. Możemy się z niego dowiedzieć wielu ciekawych informacji, m.in. szczegółów z życia grupy, o naszym pierwszym projekcie, o nadchodzącej polonizacji JA2: Vietnam SOG '69 oraz o zapowiedzianym wcześniej trzecim projekcie grupy.